slapp dag

Idag har vi bara slappat imorse tog mina päron hand om lattja så jag kunde få sova ut :D sen så vakna jag och pappa hjälpte mig att fixa en sökbana med 8 hål så hon kan köra lite specialsök och träna upp sig lite hon tycker även det är skit kul att få använda nosen. men han inte slipa färdigt den och ska även måla den, åkte och släppte av mor och far med syrran sen körde vi hemåt och jag gick en promenad med lattja men man märker på henne att en tävlingskväll verkligen tar på henne för hon vägra 2-3 gånger på promenaden även fast promenaden kanske va på 20 min. sen gick vi hem och vilade det va ingen ide att försöka träna med henne för det skulle inte bli bra alls hon hade ju knappt energi för att gå ut. så lät henne vila, gick sen på en kvällspromenad då vi busade lite och körde kurragömma hahahahh! men sen börja det åska som fan utan att det regn och lattja är ju så rädd för åskan så vi började gå hemmåt, även jag är lite rädd för att det ska börja blixtra man vet ju aldrig om det är ett träd som blir träffad och jag bor ju i skogen så det skulle ju ine va förvånande om ett träd blev träffad ;)
 
nu har vi bara vilat och gosat en massa, och hon sover rätt djupt, sa ta en nattpromenad med henne också om hon orkar upp vi får se :)
 
imorgon vet jag inte vad vi hittar på kanske testar sökbanan :D
 
Min spår tjej :) älskar att arbeta med nosen gör hon :D
 

Kommentarer
Linnea säger:

Hej!

Jag har beställt selen från www.petoutlet.se men det verkar inte som att den finns kvar där. Den heter i alla fall "vittring spårsele".

Hoppas du hittar den någonstans!

2014-07-21 | 14:06:52
Bloggadress: http://smalltowndogdiary.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback